петак, 17. јул 2015.

Moje ime je Brend

Dobrodošao u svet brenda, ne znam koliko si upućen ali ti danas živiš u svetu gde je marka koju nosiš od velike važnosti. Ne samo da će ti pomoći da se pokažeš u najboljem svetlu već ti može omogućiti i da stekneš prijatelje . Zamisli da danas dobiješ na Loto-u , kupiš sebi novi automobil uplatiš letovanje kupiš odeću i ostatak trošiš uzaludno na izlaske po restoranima kafićima bazenima. Odjednom, u trenutku kada se pojaviš u kafić i ostaviš ključeve svog novog autobomobila na sto, dobijaš pažnju ljudi. Šta bi bilo kada bi ostao bez dinara, počeo da prosiš na ulici ? Tada bi bio samo odbačena krpa , nepotreban takozvanom "višem sloju" ljudi. "Zdravo", na ulici da ti bude upućeno, previše očekuješ zaista ti si sada jedno veliko ništa. Prosiš na ulici i očekuješ da imaš prijatelja, kako si luckast. Zapravo pravo pitanje je da li su to ljudi ili pokretni brendovi? Današnje druženje se svodi na razmenu iskustava o markama. Pričaju devojke na ulici "Ej znaš kog sam juče srela, onog sa Poršeom bože koliko dobro izgleda". Čekaj , ko tu zapravo dobro izgleda frajar ili porše? "A znas kako je dobro izgledao, imao je na sebi Versaće košulju i Paćoti cipele" .Ukoliko tom momku damo kamio i obučemo ga u odeću bez imena, verovatno če u tom trenutku momak da prestane da postoji. Samo gde? Prestaće da postoji u priči devojke koja mu ime nije pomenula. Ili će prestati da postoji u realnom životu. Kako sve više razmišljam o toj temi shvatam da je ta realnost zapravo postala marketing. Sve se vrti oko reklame. Ukoliko imaš dobru reklamu dobro ćeš da se plasiraš na tržištu, ako si inovativan u onome što rekramiraš izdvojićeš se od druge robe i dobro ćeš se prodati. Stop. Mi ovde pričamo zapravo o ljudskom biću koje ima osećanja i pre svega ime. Nagradno pitanje bi bilo kako se zove dečko iz devojkine priče. Ovim se srećeš svakog dana u svom životu ali podsvesno si se ogradio da to ni ne primećuješ. Ignorisanjem situacija koje se dešavaju u našem svakodnevnom životu nećemo učiniti da one nestanu, šta više samo ćemo pogoršati situaciju jer će one vremenom postati učestalije."Ti ne nosiš Pradu ti nisi decko za mene". "Bože pa tvoj muž ne vozi Audi mora da se nikako ne slažete u braku". "Ukoliko vidiš da mu stvari nisu markirane zaobidji ga, mislim kome je još takav prijatelj potreban". Stop. Novac danas iako igra značajnu uogu u našem životu ali to ne znači da je njegova uloga od presudnog značaja. Ne bi smeli da dozvolimo da se izgubi ta svest. Svest o tome šta je zapravo za vrednovanje. Sve više se vrednuju neke pogrešne i površne stvari. "Da li ti mene voliš zbog onoga kakav sam ja ili zbog uloge koju imam u svom životu". Uloga direktora, menadžera, projektanta. Većina njih ima poprilično dobre plate imaju status u društvu što ih čine više privlačnim od zanatlije i zemljoradnika. Naravno da treba da se trudiš da se ostvariš na polju karijere ali samo pod uslovom da je to ono što zaista želiš. Ukoliko te više čini srećnim da radiš na polju , nemoj se ustručavati. Nije važno šta će drugi reći. Ti drugi da radiš kao direktor ne bi ni znali tvoje ime. Jer bi u tom slučaju za njih bio ništa drugo no Brend.

Inspirisana ljudima i svesnim srljanjem u propast. 

Нема коментара:

Постави коментар